РОБОТА З АКТИВОМ

 
Вибори шкільного парламенту
 У безпосередню діяльність щодо організації учнівського самоврядування включається передусім той сектор шкільної громадськості, який прийнято називати активом. На думку Харламова І.Ф. наявність працездатного та дієвого активу є суттєвим фактором організації учнівського самоврядування колективу, його деммократизації. До складу активу входять передусім учні, які виконують ті чи інші суспільні доручення (члени учкомів, шкільних парламентів, редколегій шкільних газет, старости класів, члени громадських організацій, що діють в школі, гуртків, творчих об’єднань тощо). Ключовими характеристиками активу є динамічна структура (змінюваність) та спадкоємність.

Специфічні напрямки організаційно-виховної роботи з активом:
- виховні дії, спрямовані на усвідомлення учнями власних обов’язків, функцій та завданя колективу (інструктаж, конкретизація завдань, доручення, колективні обговорення, ундивідуальні бесіди, повсякденне спілкування);
- Надання повсякденної практичної допомоги в роботі, організація обміну досвіджо роботи;
- Контроль і спостереження за роботою активу, критика результатів, створення ситуацій, в яких учні можуть презентувати результати своєї роботи;
- Організація самостійного планування, самостійного аналізу результатів, заохочення учнівської ініціативи

Комментариев нет:

Отправить комментарий