НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Демократична школа
1. Пріорітетні напрями і шляхи оновлення виховної роботи в школі.
2. Використання в позакласній роботі інтерактивних методик, спрямованих на виховання патріотизму, національної свідомості школярів.
3. Використання групових форм роботи для формування громадянської культури.
4. Реалізація завдань громадянського виховання та залучення дітей до діяльності дитячо-юнацьких об’єднань і організацій.
5. Впровадження у виховний процес кращих народних звичаїв, обрядів, традицій.
6. Наповнення змісту виховної роботи культурно- історичними надбаннями українського народу.
7. Ефективні форми і методи діяльності педагога-організатора щодо формування правової культури школярів.
8. Система морально-естетичного виховання в школі.
9. Організація краєзнавчо-пошукової роботи, прилучення школярів до історії і культури рідного краю.
10. Статеве виховання школярів у системі виховної роботи.
11. Спільна робота школи,сім’ї і громадськості щодо попередження алкоголізму, наркоманії,СНІДу серед дітей та молоді.
12. Створення умов для самореалізації особистості учня, його художньо – естетичної освіченості і вихованості.
13. Система екологічного виховання школярів.
14. Формування фізичної культури учнів на козацьких традиціях.
15. Педагогічне керівництво самовиховання школярів.
16. Досвід співпраці педагога-організатора з органами учнівського самоврядування.
17. Система роботи педагога-організатора з батьками.
18. Створення умов для розвитку творчої особистості учнів.
19. Організаторська діяльність як необхідна умова розвитку учнівського самоврядування.
20. Розвиток самодіяльності, ініціативи, творчості в умовах діяльності «Школи лідерів».


Комментариев нет:

Отправить комментарий